OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ADMINISTRATOR
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NIEMOJOWICACH
NIEMOJOWICE 68
26-330 ŻARNÓW
Data ogłoszenia: 05.01.2021R.
Oferta: 1/2021
Dom Pomocy Społecznej w Niemojowicach
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ADMINISTRATOR
(nazwa stanowiska pracy)
I. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- Obywatelstwo polskie
2) Wykształcenie wyższe
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz komputera,
6) Nieposzlakowana opinia
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe – minimum 3 lata,
- Znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych, rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, znajomość z zakresu eksploatacji budynków i urządzeń,
- Komunikatywność i uprzejmość,
- Umiejętność pracy w zespole,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kompletowanie oraz prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca aktualizacja zmian wraz z pisemną informacją do księgowości, archiwizacja i zabezpieczenie dokumentacji.
- Prowadzenie rozliczenia i ewidencji czasu pracy pracowników i weryfikacja danychw tym zakresie do naliczenia wynagrodzenia.
- Sporządzanie comiesięcznych list obecności, sporządzanie ewidencjii sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia.
- Prowadzenie niezbędnych danych oraz informacji dotyczących realizacji uprawnień pracowniczych wynikających z ubezpieczenia – w tym uprawnień rentowych i emerytalnych, kompletowanie wniosku do ZUS.
- Sporządzanie sprawozdań do GUS, itp..
- Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Ustalanie urlopów pracowniczych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie (karty urlopowe, planów urlopowych, wypłaty ekwiwalentu za urlop).
- Prowadzenie spraw związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.
- Planowanie i prowadzenie zamówień zgodnie z przepisami PZP.
- Koordynacja prac związanych z realizacją zamówień, organizacja postępowań.
- Prowadzenie sekretariatu i składnicy akt.
- Przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej Domu.
- Prowadzenie innych spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca biurowa w Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach. Budynek parterowy, bez barier architektonicznych. Posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
- Praca na stanowisku z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru casu pracy.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Praca w systemie jednozmianowym (7:30 – 15:30)
- Zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy – curriculum vitae,
- kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do oferty)
- dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie poświadczone za zgodność przez kandydata),
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o treści zgodnej z wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia,
- aktualne dane teleadresowe: adres zamieszkania, telefon, e-mail,
- podpisana klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych.
UWAGA: Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą był własnoręcznie podpisane.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach mieszczącym się w budynku Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach, Niemojowice 68, 26-330 Żarnów lub wysłać pocztą na adres Domu, z powołaniem numeru oferty i z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Administrator, w terminie do dnia 19.01.2021r.
Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 44 6102294 lub 44 6473278
Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu końcowej selekcji z powodu niespełnienia wymagań formalnych, nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. Dokumenty aplikacyjne tych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach, Niemojowice 68, 26-330 Żarnów.
DYREKTOR
RENATA KONECKA