główna zawartość
artykuł nr 1

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ADMINISTRATOR

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W NIEMOJOWICACH

NIEMOJOWICE 68

26-330 ŻARNÓW

 

Data ogłoszenia: 05.01.2021R.

Oferta: 1/2021

Dom Pomocy Społecznej w Niemojowicach

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ADMINISTRATOR

  (nazwa stanowiska pracy)

 

I. Wymagania niezbędne – wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

 

  1. Obywatelstwo polskie

2) Wykształcenie wyższe

3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych

4)  Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

5)  Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz komputera,

6)  Nieposzlakowana opinia

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe – minimum 3 lata,
  2. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, prawo zamówień publicznych, rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, znajomość z zakresu eksploatacji budynków i urządzeń,
  3. Komunikatywność i uprzejmość,
  4. Umiejętność pracy w zespole,

 

  III.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Kompletowanie oraz prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca aktualizacja zmian wraz z pisemną informacją do księgowości, archiwizacja i zabezpieczenie dokumentacji.
  2. Prowadzenie rozliczenia i ewidencji czasu pracy pracowników i weryfikacja danychw tym zakresie do naliczenia wynagrodzenia.
  3. Sporządzanie comiesięcznych list obecności, sporządzanie ewidencjii sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia.
  4. Prowadzenie niezbędnych danych oraz informacji dotyczących realizacji uprawnień pracowniczych wynikających z ubezpieczenia – w tym uprawnień rentowych i emerytalnych, kompletowanie wniosku do ZUS.
  5. Sporządzanie sprawozdań do GUS, itp..
  6. Prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  7. Ustalanie urlopów pracowniczych i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie (karty urlopowe, planów urlopowych, wypłaty ekwiwalentu za urlop).
  8. Prowadzenie spraw związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.
  9. Planowanie i prowadzenie zamówień zgodnie z przepisami PZP.
  10. Koordynacja prac związanych z realizacją zamówień, organizacja postępowań.
  11. Prowadzenie sekretariatu i składnicy akt.
  12. Przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej Domu.
  13. Prowadzenie innych spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonego.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Praca biurowa w Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach. Budynek parterowy, bez barier architektonicznych. Posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
  2. Praca na stanowisku z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru casu pracy.
  3. Obsługa urządzeń biurowych.
  4. Praca w systemie jednozmianowym (7:30 – 15:30)
  5. Zatrudnienie na podstawie o umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.

 

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys zawodowy – curriculum vitae,
  3. kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1 do oferty)
  4. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie poświadczone za zgodność przez kandydata),
  5. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o treści zgodnej z wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do ogłoszenia,
  9. aktualne dane teleadresowe: adres zamieszkania, telefon, e-mail,
  10. podpisana klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania danych osobowych.

 

UWAGA: Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą był własnoręcznie podpisane.

 

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach mieszczącym się w budynku Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach, Niemojowice 68, 26-330 Żarnów  lub wysłać pocztą na adres Domu, z powołaniem numeru oferty i z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Administrator, w terminie do dnia 19.01.2021r.

  Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 44 6102294 lub 44 6473278

Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu końcowej selekcji z powodu niespełnienia wymagań formalnych, nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. Dokumenty aplikacyjne tych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach, Niemojowice 68, 26-330 Żarnów.  

 

DYREKTOR

RENATA KONECKA